Vrácení či reklamace zboží

Vrácení

Nelíbí se vám zboží co vám došlo? Nezapomeňte že máte právo do 14-ti dnů nám vrátit zboží bez udání důvodu. Stačí nám to napsat na email, kde nezapomeňte zadat vaše číslo objednávky, datum kdy jste objednávku převzali a odešlete na naší adresu (doporučeně). Do 14-ti dnů vám vrátíme peníze co jste zaplatily za zboží.



Reklamace

Doručila vám pošta poškozené zboží a nebo se rozbilo. 
Nebudete nic posílat naším dodavatelům. Jak je to v jiných obchodech, o vaše zboží se postaráme sami a pošleme vám ho funkční. 

Předtím než k nám na adresu odešlete zboží. Je nutné vyfotit balíček od kud vám zboží došlo (číslo balíku) a SKU: Číslo produktu. Tyto dvě věci jsou potřeba pro reklamaci. Když dojde zboží poškozeno. 

Reklamaci pošlete na naší adresu. Kde vložte do balíčku se zboží popis co je rozbité, číslo objednávky a kontakt na vás.
Zboží dáme k nám do servisu kde to naši specialisté prozkoumají, opraví a odešle se to zpět k vám. 




Adresa kam zboží zaslat.:
DrobnyObchod.cz
Václav Kristl
Leopoldka 5
Velký Šenov
407 78